Het kan natuurlijk zo zijn dat de producten niet aan je verwachtingen voldoen.

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Natuurlijk horen wij graag waarom je de producten terug wilt sturen. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

De kosten voor retournering zijn voor jouw rekening

Wij zullen het bedrag dat je ons betaald hebt, binnen 14 dagen crediteren.

Het makkelijkst is even contact met ons op te nemen, dit kan door een mail te sturen naar ikwilkoffie@daveskoffiebranderij.nl  vermeld dan wel even je ordernummer. Dit helpt ons dan de benodigde gegevens te verzamelen. Wij nemen dan contact met je op om het allemaal in goed te regelen.

Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier (zoals vermeld in de algemene voorwaarden).

Dave’s Koffiebranderij vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Dave’s Koffiebranderij aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Dave’s Koffiebranderij gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Dave’s Koffiebranderij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.