Veelgestelde vragen

Mocht je vragen hebben, dan vind je hier een paar veel gestelde vragen en ons antwoord hierop. Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen.

Wanneer heb ik de bestelling in huis?

We hebben geen gebrande koffie op voorraad. We branden op bestelling en onze branddag is dinsdag. Wanneer je voor dinsdag 08:00 uur besteld dan heb je de koffie voor het weekend in huis. Mocht het te lang duren, laat het ons dan weten op Ikwilkoffie@Daveskoffiebranderij.nl of via onze contact pagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden is gratis wanneer je voor meer dan € 35,00 bestelt. Anders zijn de verzendkosten € 4,25. Voor verzending naar het buitenland, rekenen we een vast tarief per land.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen kan op afspraak bij ons in Hoofddorp. Afhalen kan ook op de Zuidermrkt en op de Pure Markt. Hierover moeten we wel even contact hebben, zodat je niet voor niets komt.

Kan ik mijn gekochte producten retourneren?

Het kan natuurlijk zo zijn dat de producten niet aan je verwachtingen voldoen. Wanneer je binne 14 dagen na ontvangst van de goederen  een retourmelding maakt, dan heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Je krijgt dan het betaalde orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen, na ontvangst van de goederen door ons, gecrediteerd.

De kosten voor retourzending van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Mocht je gebruik maken van het herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Dave’s Koffiebranderij geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen met retouren@daveskoffiebranderij.nl.

Ik heb een klacht, wat nu?

Het is erg vervelend wanneer je een klacht hebt over onze producten. Stuur een mail naar ikwilkoffie@daveskoffiebranderij.nl

Wij zullen je klacht bekijken en proberen je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Ja wij leveren ook in België, Duitsland en Luxemburg. Wil je naar een ander land geleverd hebben, vraag het ons dan even!

Buiten Nederland gelden vaste tarieven per land. Bij de checkout wordt het juiste verzend bedrag automatisch berekend.

Veel gestelde vragen over abonnementen.

Hoe werkt de betaling voor abonnementen?

Bij abonnementen werken we met automatische incasso. Met de eerste betaling, b.v. via Ideal, stel je een automatische incasso in, je geeft dan een incassomandaat af. Hierna zullen wij het abonnementsbedrag automatisch van je rekening afschrijven.

Wanneer stopt het abonnement?

We hebben 2 varianten. Een variant stopt automatisch na 3 maanden, daar hoef je niets voor te doen. De andere loopt gewoon door. Je beiden abonnementen ten alle tijden stoppen. Stuur dan een mailtje naar ikwilkoffie@daveskoffiebranderij.nl. Wanneer je koffie nog niet verzonden is, dan stoppen wij het abonnement direct. In het geval dat je koffie wel verzonden is, dan is dat de laatste zending die je ontvangt.

Hoe pas ik mijn abonnement aan?

Ga naar “mijn account” en login. Bij mijn abonnementen kun je aanpassingen maken, waaronder stopzetten. Je kun ook een mail sturen naar: ikwilkoffie@daveskoffiebranderij.nl

Wat zijn de verzendkosten voor abonnementen?

Voor abonnementen zijn er geen verzendkosten in Nederland.
Voor het buitenland hanteren we de standaard verzendkosten per land. Dit is voor iedere abonnements verzending.

Kan ik verschillende soorten koffie kiezen?

Bij abonnementen kiezen wij de koffie die we in het abonnement stoppen. Dit doen we omdat we niet altijd een bepaalde koffie op voorraad hebben en wanneer je b.v. een Brazilië kiest we niet aan je vraag kunnen voldoen.