Veelgestelde vragen

Mocht je vragen hebben, dan vind je hier een paar veel gestelde vragen en ons antwoord hierop. Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen.

Wanneer heb ik de bestelling in huis?

We hebben geen gebrande koffie op voorraad. We branden op bestelling en onze branddag is dinsdag. Wanneer je voor dinsdag 08:00 uur besteld dan heb je de koffie voor het weekend in huis. Mocht het te lang duren, laat het ons dan weten op Ikwilkoffie@Daveskoffiebranderij.nl of via onze contact pagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden is gratis wanneer je voor meer dan € 50,00 bestelt. Anders zijn de verzendkosten € 5,95.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen kan op afspraak bij ons in Hoofddorp. Afhalen kan ook op de Zuidermrkt en op de Pure Markt. Hierover moeten we wel even contact hebben, zodat je niet voor niets komt.

 

Veelgestelde vragen over Abonnementen

Hoe werkt de betaling voor abonnementen?
Bij abonnementen werken we met automatische incasso. Met de eerste betaling, b.v. via Ideal, stel je een automatische incasso in, je geeft dan een incassomandaat af. Hierna zullen wij het abonnementsbedrag automatisch van je rekening afschrijven.
Wanneer stopt het abonnement?
We hebben 2 varianten. Een variant stopt automatisch na 3 maanden, daar hoef je niets voor te doen. De andere loopt gewoon door. Je beiden abonnementen ten alle tijden stoppen. Stuur dan een mailtje naar ikwilkoffie@daveskoffiebranderij.nl. Wanneer je koffie nog niet verzonden is, dan stoppen wij het abonnement direct. In het geval dat je koffie wel verzonden is, dan is dat de laatste zending die je ontvangt.
Hoe pas ik mijn abonnement aan?
Ga naar “mijn account” en login. Bij mijn abonnementen kun je aanpassingen maken, waaronder stopzetten. Je kun ook een mail sturen naar: ikwilkoffie@daveskoffiebranderij.nl
Wat zijn de verzendkosten voor abonnementen?
Voor abonnementen zijn er geen verzendkosten in Nederland. Op dit moment sturen we nog geen producten naar het buitenland.
Kan ik verschillende soorten koffie kiezen?
Bij abonnementen kiezen wij de koffie die we in het abonnement stoppen. Dit doen we omdat we niet altijd een bepaalde koffie op voorraad hebben en wanneer je b.v. een Brazilië kiest we niet aan je vraag kunnen voldoen.